Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco rozdá batohy s Tučňáky

V obchodech Tesco začne začátkem května nový věrnostní program, který nabízí zákazníkům cestovní zavazadla a batohy s motivy postaviček Tučňáků z Madagaskaru se sedmdesátiprocentní slevou. Akce potrvá do 8. září. Kufry jsou vyrobené z odlehčeného materiálu ABS, jsou vybavené čtyřmi otočnými kolečky a bezpečnostním zámkem. Princip věrnostní akce je jednoduchý – za každých 200 korun utracených v obchodech Tesco obdrží zákazníci speciální známku. Známky lze sbírat nejen v kamenných prodejnách, ale také v rámci internetových nákupů prostřednictvím služby Potraviny on-line. Po nasbírání deseti známek zákazníci získávají uvedenou slevu. „Členové programu Clubcard pak mohou získat zavazadla ještě výhodněji, k sedmdesátiprocentní slevě jim stačí nasbírat pouze sedm známek,“ doplňuje Petr Szabo, marketingový manažer věrnostního programu Clubcard. Zároveň slibuje, že z nabídky uvedených zavazadel si vyberou nejen děti, ale i teenageři a jejich rodiče.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)