Tesco rozdá batohy s Tučňáky

V obchodech Tesco začne začátkem května nový věrnostní program, který nabízí zákazníkům cestovní zavazadla a batohy s motivy postaviček Tučňáků z Madagaskaru se sedmdesátiprocentní slevou. Akce potrvá do 8. září. Kufry jsou vyrobené z odlehčeného materiálu ABS, jsou vybavené čtyřmi otočnými kolečky a bezpečnostním zámkem. Princip věrnostní akce je jednoduchý – za každých 200 korun utracených v obchodech Tesco obdrží zákazníci speciální známku. Známky lze sbírat nejen v kamenných prodejnách, ale také v rámci internetových nákupů prostřednictvím služby Potraviny on-line. Po nasbírání deseti známek zákazníci získávají uvedenou slevu. „Členové programu Clubcard pak mohou získat zavazadla ještě výhodněji, k sedmdesátiprocentní slevě jim stačí nasbírat pouze sedm známek,“ doplňuje Petr Szabo, marketingový manažer věrnostního programu Clubcard. Zároveň slibuje, že z nabídky uvedených zavazadel si vyberou nejen děti, ale i teenageři a jejich rodiče.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345