V obchodech Tesco začne začátkem května nový věrnostní program, který nabízí zákazníkům cestovní zavazadla a batohy s motivy postaviček Tučňáků z Madagaskaru se sedmdesátiprocentní slevou. Akce potrvá do 8. září. Kufry jsou vyrobené z odlehčeného materiálu ABS, jsou vybavené čtyřmi otočnými kolečky a bezpečnostním zámkem. Princip věrnostní akce je jednoduchý – za každých 200 korun utracených v obchodech Tesco obdrží zákazníci speciální známku. Známky lze sbírat nejen v kamenných prodejnách, ale také v rámci internetových nákupů prostřednictvím služby Potraviny on-line. Po nasbírání deseti známek zákazníci získávají uvedenou slevu. „Členové programu Clubcard pak mohou získat zavazadla ještě výhodněji, k sedmdesátiprocentní slevě jim stačí nasbírat pouze sedm známek,“ doplňuje Petr Szabo, marketingový manažer věrnostního programu Clubcard. Zároveň slibuje, že z nabídky uvedených zavazadel si vyberou nejen děti, ale i teenageři a jejich rodiče.