Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Schorle vyzývá k činu

Značka nealkoholických nápojů Mattoni Schorle odstartovala letní sezonu kampaní s názvem „Vyrob si Schorle“. Interaktivní stránka provádí uživatele zjednodušenou přípravou Schorle a současně odhaluje dvě zásadní ingredience produktu. Za myšlenkou a novou podobou produktové stránky www.schorle.cz stojí agentura Symbio Digital. Stránka využívá interaktivní responzivní animace. Na změnu velikosti okna prohlížeče reaguje grafický obsah stránky. Uživatel si tak zmenšením prohlížeče například sám vymačká šťávu z jablek, kterou opětovným rozšířením okna smíchá s minerální vodou Mattoni. Jarní aktivaci doplňuje intenzivní bannerová kampaň, která využívá i nestandardních interaktivních formátů brandingu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu