Schorle vyzývá k činu

Značka nealkoholických nápojů Mattoni Schorle odstartovala letní sezonu kampaní s názvem „Vyrob si Schorle“. Interaktivní stránka provádí uživatele zjednodušenou přípravou Schorle a současně odhaluje dvě zásadní ingredience produktu. Za myšlenkou a novou podobou produktové stránky www.schorle.cz stojí agentura Symbio Digital. Stránka využívá interaktivní responzivní animace. Na změnu velikosti okna prohlížeče reaguje grafický obsah stránky. Uživatel si tak zmenšením prohlížeče například sám vymačká šťávu z jablek, kterou opětovným rozšířením okna smíchá s minerální vodou Mattoni. Jarní aktivaci doplňuje intenzivní bannerová kampaň, která využívá i nestandardních interaktivních formátů brandingu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba