Reklama
Megaboard

RWE slibuje odměnu

Společnost RWE spustila svoji jarní kampaň, jejímž hlavním tématem je péče o stávající, nové i znovunalezené zákazníky. Zároveň je v rámci jarní nabídky i různými formami odměňuje za to, že zůstávají s RWE nebo ke společnosti přecházejí s odběrem elektřiny či zemního plynu. Kampaň se objeví napříč celým mediamixem. Její koncept pochází od agentur Wunderman a Young & Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Jarní kampaň RWE se objevuje ve všech klíčových mediálních kanálech, do propagace jsou zapojeny také hostesky, které budou kromě benefitů nabízet na pečlivě vybraných místech relevantní cílové skupině i dárek ve formě knižní kuchařky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále