Radegast: Kde muž končí, chlap začíná!

„Další hořkou výzvu (nejen) pro chlapy“ nabízí nová outdoorová kampaň Radegastu, která navazuje na úspěšný televizní spot Kámen. Fotil Dan Vojtěch, produkci zajistila společnost 4D Photo s postprodukcí RUR. Kampaň stejně jako výchozí spot vytvořila agentura Rust, která pro Radegast pracuje víc než 10 let. Koncept „Život je hořký. Bohudík.“ je dnes přitom jedním z nejdéle fungujících konzistentních reklamních konceptů v Čechách.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)