Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Produkty pro malé děti kupujeme na základě zkušenosti

Čtyřicet tři procent internetové populace uvádí, že jejich domácnost kupuje produkty pro nejmenší děti. Nejčastěji jde o dětské přesnídávky. Ty nakupuje 39 % domácností respondentů. Dětské pleny kupuje 16 %, dětské kaše 14 % a kojeneckou výživu kupuje 11 % domácností respondentů.

Za nejdražší považují respondenti kojeneckou výživu. Její cenu označilo za vysokou 91 % kupujících. Pleny jsou na tom podobně, za drahé je označilo 75 % kupujících, dětské kaše pak 63 % a u přesnídávek 55 %. Ostatní kupující označili ceny převážně za přiměřené, někteří se vyjádřit neuměli. Nákup těchto produktů v zahraničí není výjimkou. Až třetina kupujících produkty pro nejmenší si myslí, že v okolních zemích jsou levnější. Nejčastěji uvádějí Německo a Polsko. Dětské kaše nakupuje za hranicemi alespoň někdy 28 % kupujících tento produkt. U kojenecké výživy, plen a přesnídávek je to 23 až 24 %. Podle ceny se však rozhoduje jen 16 % kupujících produkty pro nejmenší. Většina se rozhoduje dle vlastní zkušenosti (55 % kupujících), na zkušenosti a doporučení známých dá 29 % kupujících.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Reklama
Know

Více informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Podle čeho se hlavně rozhodujete při nákupu/výběru produktů pro nejmenší děti? n = 502, v %

 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)