Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Porotu CEA si získali JAD Productions

Prostory pražského ZIBA Muzea moderního skla hostily v úterý 28. dubna premiéru oborové soutěže Czech Event Awards, jejímž vyhlašovatelem je loni založená Event Marketing Association Czech Republic. Ze 33 přihlášek ze shortlistu ocenila 25členná porota ve dvou hlavních kategoriích Event a Dodavatel osm prvním, pět druhým a tři třetím místem. Dvě prvenství náleží pražské společnosti JAD Productions, a to v kategorii Konference/Kongresy s akcí engage NYC 2014 by Socialbakers a v kategorii Program/Show s konceptem launch Volswagen Passat 8. generace. JAD Productions však rovněž za engage NYC náleží titul Event roku / Absolutní vítěz soutěže a přihláška do evropské eventové soutěže EuBEA v hodnotě 1000 eur.

Socialbakers si pak z ceremoniálu odvezli cenu pro Zadavatele roku. Porotu dále oslovil koncept slavnostního otevření multifunkčního komplexu Quadrio společnosti CPI Property Group. Udělila jí jak speciální cenu za Koncept roku, tak i první místo v kategorii Opening/Launch. Dvě třetí a jednu první příčku obsadila agentura Quix: třetí za launch Rudolf a roadshow Camel Rio Beach a první za roadshow Cirk Kofola. Speciální cenu poroty dostala agentura FCB Prague za Passa«t Party. Objevem roku je lokace Svět techniky, Dolní oblast Vítkovice. Osobností roku pak ředitel pořádající agentury Event & Promotion Tomáš Brázda za realizaci několika projektů v oboru event marketingu (Czech Events Awards, vznik asociace, konference #eventforum a magazín Event & promotion).

Čestný předseda poroty Salvatore Sagone, prezident evropských eventových cen EuBEA, vystihl srovnatelnou úroveň českých eventů v kontextu západní Evropy, zároveň však soutěžícím pro příští rok doporučil lepší zpracování přihlášek, zejména pak položky výsledků, tedy čísel kampaní. Vítězná agentura JAD Productions bude mít příležitost prokázat své kvality v rámci konference Engage Prague by Socialbakers, která se ve Fóru Karlín (3. místo v kategorii Lokace) uskuteční ve dnech 20.-22. května.

Reklama
Know

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)