Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

P&G pořádá megatendr

Adweek

Rychloobrátkový gigant Procter & Gamble, největší zadavatel reklamy na celém severoamerickém kontinentu, jehož monitorované výdaje naposledy činily 2,6 miliardy dolarů, pořádá mediální výběrové řízení. Napsal to odborný týdeník Adweek s odvoláním na dobře informované zdroje, které si nepřály být jmenovány. Samotná firma se k informaci oficiálně nevyjádřila. K vyhlášení tendru každopádně dochází jen pět měsíců po jmenování nové mediální ředitelky Kristine Deckerové.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu