Průzkum společnosti Digital Communications ukázal, že před MS v ledním hokeji většina oficiálních partnerů a sponzorů výrazně posílila svou komunikaci na sociálních sítích. Zatímco v polovině března představovaly příspěvky firem spojené s hokejem pouze 8,75 % z celkového počtu 160, týden před zahájením mistrovství světa už to bylo celých 29,7 % z celkových 222 zpráv. Nejvyužívanějším on-line kanálem byl přitom jednoznačně Facebook, pro svoji komunikaci MS jej využila polovina všech sponzorů. Na Twitteru bylo MS věnováno 7 % příspěvků, Google+ nikdo nevyužil. Cílem průzkumu bylo zjistit, jak firmy využívají svá zakoupená licenční práva právě v on-line komunikaci. Mistrovství světa věnovali sponzoři za sledované období v průměru 16 % ze svých příspěvků. Ve svých příspěvcích nejvíce využily šampionátu pivovar Krušovice (Heineken), Raiffeisenbank a Sivek Hotels„V rámci průzkumu jsme analyzovali více než 1000 příspěvků na sociálních sítích. Překvapením byla komunikace hlavního sponzora Škody Auto, který mistrovství začal komunikovat až v posledním týdnu sledovaného období,“ tolik Vladan Crha, ředitel agentury Digital Communications.