Partneři MS LH na Facebooku

Průzkum společnosti Digital Communications ukázal, že před MS v ledním hokeji většina oficiálních partnerů a sponzorů výrazně posílila svou komunikaci na sociálních sítích. Zatímco v polovině března představovaly příspěvky firem spojené s hokejem pouze 8,75 % z celkového počtu 160, týden před zahájením mistrovství světa už to bylo celých 29,7 % z celkových 222 zpráv. Nejvyužívanějším on-line kanálem byl přitom jednoznačně Facebook, pro svoji komunikaci MS jej využila polovina všech sponzorů. Na Twitteru bylo MS věnováno 7 % příspěvků, Google+ nikdo nevyužil. Cílem průzkumu bylo zjistit, jak firmy využívají svá zakoupená licenční práva právě v on-line komunikaci. Mistrovství světa věnovali sponzoři za sledované období v průměru 16 % ze svých příspěvků. Ve svých příspěvcích nejvíce využily šampionátu pivovar Krušovice (Heineken), RaiffeisenbankSivek HotelsV rámci průzkumu jsme analyzovali více než 1000 příspěvků na sociálních sítích. Překvapením byla komunikace hlavního sponzora Škody Auto, který mistrovství začal komunikovat až v posledním týdnu sledovaného období,“ tolik Vladan Crha, ředitel agentury Digital Communications.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay