Jak lidé vnímají tiskové inzeráty? Je pro ně důležité, na jakém papíře je inzerát vytištěn? Tři respondenti z deseti v on-line populaci ve věku 18-60 let uvedli, že to je pro ně důležité, další čtyři tvrdí opak a zbylým třem na tom nesejde. Pokud respondenti kvalitu papíru řeší, tak jsou to spíše muži než ženy a respondenti do 35 let než starší.
A jakou roli hraje kvalita papíru v různých oblastech inzerce? Je tiskový inzerát lépe vnímán na křídovém papíru, nebo vnímání respondentů kopíruje stav, na který jsou zvyklí? Z grafu je patrné, že inzeráty na nabídku řetězců nebo potravin jsou lépe vnímány na novinovém papíře, naopak inzeráty na kosmetiku a drogerii, oděvy a obuv nebo auta na křídovém papíře. Jinak řečeno, na jakém papíru se inzerce kategorie běžně vyskytuje, tam je i pozitivněji vnímaná.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].
zdroj: OMD, Snapshots 2014