Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O úspěchu inzerce na papíře rozhoduje zvyk

Jak lidé vnímají tiskové inzeráty? Je pro ně důležité, na jakém papíře je inzerát vytištěn? Tři respondenti z deseti v on-line populaci ve věku 18-60 let uvedli, že to je pro ně důležité, další čtyři tvrdí opak a zbylým třem na tom nesejde. Pokud respondenti kvalitu papíru řeší, tak jsou to spíše muži než ženy a respondenti do 35 let než starší.

A jakou roli hraje kvalita papíru v různých oblastech inzerce? Je tiskový inzerát lépe vnímán na křídovém papíru, nebo vnímání respondentů kopíruje stav, na který jsou zvyklí? Z grafu je patrné, že inzeráty na nabídku řetězců nebo potravin jsou lépe vnímány na novinovém papíře, naopak inzeráty na kosmetiku a drogerii, oděvy a obuv nebo auta na křídovém papíře. Jinak řečeno, na jakém papíru se inzerce kategorie běžně vyskytuje, tam je i pozitivněji vnímaná.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ

zdroj: OMD, Snapshots 2014

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)