Noviny, nebo magazín? Rozhoduje produkt

Tento týden se podíváme na to, zda inzerát na křídovém papíře působí důvěryhodněji než na novinovém, anebo v tom opět hraje roli kategorie inzerce.

Podíváme-li se na graf, tak je vidět, že i důvěryhodnost inzerátů často závisí na tom, kde se tento typ obvykle vyskytuje, a nejsou výrazné rozdíly mezi důvěryhodností a pozitivním vnímáním inzerátů. Inzerce maloobchodních řetězců či inzerce na nápoje a potraviny působí důvěryhodněji na dva z pěti respondentů, pokud je na novinovém papíru. Jen jeden z pěti pak preferuje papír křídový. Zdá se, že kvalita papíru nemá obecně na důvěryhodnost jednoznačný vliv, ale záleží spíše na inzerované kategorii. Pokud srovnáme muže a ženy, pak ženy vnímají pozitivněji inzerát na křídovém papíře, pokud je inzerováno kosmetické a drogistické zboží nebo oblečení. Muži nejlépe vnímají křídový papír ve spojení s inzeráty na automobily.

Q: Na kterém druhu papíru na vás inzeráty na tuto kategorii výrobků a služeb působí důvěryhodněji?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší 

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard