Tento týden se podíváme na to, zda inzerát na křídovém papíře působí důvěryhodněji než na novinovém, anebo v tom opět hraje roli kategorie inzerce.
Podíváme-li se na graf, tak je vidět, že i důvěryhodnost inzerátů často závisí na tom, kde se tento typ obvykle vyskytuje, a nejsou výrazné rozdíly mezi důvěryhodností a pozitivním vnímáním inzerátů. Inzerce maloobchodních řetězců či inzerce na nápoje a potraviny působí důvěryhodněji na dva z pěti respondentů, pokud je na novinovém papíru. Jen jeden z pěti pak preferuje papír křídový. Zdá se, že kvalita papíru nemá obecně na důvěryhodnost jednoznačný vliv, ale záleží spíše na inzerované kategorii. Pokud srovnáme muže a ženy, pak ženy vnímají pozitivněji inzerát na křídovém papíře, pokud je inzerováno kosmetické a drogistické zboží nebo oblečení. Muži nejlépe vnímají křídový papír ve spojení s inzeráty na automobily.
Q: Na kterém druhu papíru na vás inzeráty na tuto kategorii výrobků a služeb působí důvěryhodněji?
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší