Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

News Corp. dala miliony na propagaci WSJ

Mediální skupina News Corp. investovala do marketingové kampaně deníku Wall Street Journal 5 milionů dolarů. Informace vyplývají ze zprávy o finančních výsledcích společnosti za první kvartál. Kampaň „Make Time“ produkovala agentura The & Partnership a byla nasazena do televizí a outdooru. Ve videospotech vystupovaly osobnosti jako hudebník Will.I.Am a designérka Tory Burchová, kteří si navzdory pracovní vytíženosti našli prostor pro čtení WSJ. Podobné marketingové úsilí zaznamenala i společnost Bloomberg, když vložila do kampaně propagující nový design webových stránek částku v hodnotě jednoho milionu dolarů.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)