News Corp. dala miliony na propagaci WSJ

Mediální skupina News Corp. investovala do marketingové kampaně deníku Wall Street Journal 5 milionů dolarů. Informace vyplývají ze zprávy o finančních výsledcích společnosti za první kvartál. Kampaň „Make Time“ produkovala agentura The & Partnership a byla nasazena do televizí a outdooru. Ve videospotech vystupovaly osobnosti jako hudebník Will.I.Am a designérka Tory Burchová, kteří si navzdory pracovní vytíženosti našli prostor pro čtení WSJ. Podobné marketingové úsilí zaznamenala i společnost Bloomberg, když vložila do kampaně propagující nový design webových stránek částku v hodnotě jednoho milionu dolarů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)