Nestlé s kotlem šťávy od JoJo

Nestlé se svou tuzemskou značkou bonbonů JoJo nově podporuje prodeje ve vybraných prodejnách řetězce Tesco originálně zpracovaným regálovým čelem s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou z důvodu omezení marketingových aktivit cílených na děti do 12 let mladé ženy. O kreativitu, výrobu a instalaci se postarala agentura Dago. Regál budí dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efekt vytváří tubus a plynulé barevné přechody vytvořené systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelných s bonbony JoJo.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová