Nestlé s kotlem šťávy od JoJo

Nestlé se svou tuzemskou značkou bonbonů JoJo nově podporuje prodeje ve vybraných prodejnách řetězce Tesco originálně zpracovaným regálovým čelem s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou z důvodu omezení marketingových aktivit cílených na děti do 12 let mladé ženy. O kreativitu, výrobu a instalaci se postarala agentura Dago. Regál budí dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efekt vytváří tubus a plynulé barevné přechody vytvořené systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelných s bonbony JoJo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410