Reklama
Megaboard

Nestlé s kotlem šťávy od JoJo

Nestlé se svou tuzemskou značkou bonbonů JoJo nově podporuje prodeje ve vybraných prodejnách řetězce Tesco originálně zpracovaným regálovým čelem s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou z důvodu omezení marketingových aktivit cílených na děti do 12 let mladé ženy. O kreativitu, výrobu a instalaci se postarala agentura Dago. Regál budí dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev. Efekt vytváří tubus a plynulé barevné přechody vytvořené systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelných s bonbony JoJo.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále