Na One Show zaujal i Obama

Komunikační holding Omnicom, síť BBDO, značka Mars a agentura Droga5 byly vyhodnoceny jako nejúspěšnější subjekty letošního 42. ročníku prestižní reklamní soutěže The One Club Awards. Úspěch agentury Droga5 stojí především na kampani Will Beats Noise pro oděvní společnost Under Armour, v níž modelka Gisele Bündchenová zběsile kope do boxovacího pytle. Úspěch měl i projekt agentury Funny or Die s prezidentem Barackem Obamou pro server Healthcare.gov.

O reklamních soutěžích čtěte i ve Fokusu na str. 10 a 11.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC