Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na One Show zaujal i Obama

Komunikační holding Omnicom, síť BBDO, značka Mars a agentura Droga5 byly vyhodnoceny jako nejúspěšnější subjekty letošního 42. ročníku prestižní reklamní soutěže The One Club Awards. Úspěch agentury Droga5 stojí především na kampani Will Beats Noise pro oděvní společnost Under Armour, v níž modelka Gisele Bündchenová zběsile kope do boxovacího pytle. Úspěch měl i projekt agentury Funny or Die s prezidentem Barackem Obamou pro server Healthcare.gov.

O reklamních soutěžích čtěte i ve Fokusu na str. 10 a 11.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)