Na One Show zaujal i Obama

Komunikační holding Omnicom, síť BBDO, značka Mars a agentura Droga5 byly vyhodnoceny jako nejúspěšnější subjekty letošního 42. ročníku prestižní reklamní soutěže The One Club Awards. Úspěch agentury Droga5 stojí především na kampani Will Beats Noise pro oděvní společnost Under Armour, v níž modelka Gisele Bündchenová zběsile kope do boxovacího pytle. Úspěch měl i projekt agentury Funny or Die s prezidentem Barackem Obamou pro server Healthcare.gov.

O reklamních soutěžích čtěte i ve Fokusu na str. 10 a 11.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia