Agentura McCann Prague zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Walmark na zajištění komunikace značky a významné části jejího produktového portfolia.
Pro výrobce doplňků stravy a humánních léčiv, jehož domácí výdaje na komunikaci se pohybují v řádech stovek milionů korun, přitom bude pracovat na celkem devíti trzích regionu střední a východní Evropy (CEE).
Tendr probíhal od března a jeho obsahem byla dodávka fullservisových služeb – ATL, BTL, digitálních projektů, sociálních sítí i PR aktivit. McCann se ve finále utkal s agenturami Nydrle, Swimming Pool a Wunderman.
„McCann dokázal nejlépe pochopit naše představy o integrované komunikaci a vzájemné provázanosti jednotlivých kanálů. Navrhl koncept, který je postavený na obsahu a má silný digitální přesah,“ komentovala výběr Lucia Drinková, category marketing director Walmarku.
Přípravu tendru v McCannu vedli za klientský servis Martin Petrásek s Veronikou Klimsovou, kreativu měli na starosti Lars Killi a Klára Koubková, strategii Lucie Rust, digitál Oldřich Dostál a sociální média a PR Peter Hermann.
Agentura začne pracovat na komunikaci zastřešujícího brandu Walmark, v nejbližší době se soustředí především na oslavu 25. výročí společnosti a nový branding základního produktového portfolia.
Z Třince do Evropy
Původně třinecká společnost Walmark začínala na počátku 90. let jako obchodník se zemědělskými produkty. Dnes tento výrobce doplňků stravy a léčiv, který je kromě ČR činný i v dalších osmi evropských státech – Slovensku, Rumunsku, Polsku, Maďarsku, Litvě, Bulharsku, Estonsku a Lotyšsku -, své výrobky exportuje do dalších víc než tří desítek zemí světa. Skupina tak v současnosti realizuje většinu svých tržeb – které dosahují 100 milionů eur – v zahraničí.
Její monitorované hrubé výdaje na komunikaci se jen v ČR dlouhodobě pohybují v řádech stovek milionů korun. V roce 2013 podle Admosphere činily 412 milionů korun, přičemž většina z této částky putovala do televize.
Pražský McCann má k radosti důvod. Jeho nová akvizice Walmark je dlouhodobě jedním z nejvýznamnějších zadavatelů reklamy.