McCann vyhrál Walmark

Agentura McCann Prague zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Walmark na zajištění komunikace značky a významné části jejího produktového portfolia.

Pro výrobce doplňků stravy a humánních léčiv, jehož domácí výdaje na komunikaci se pohybují v řádech stovek milionů korun, přitom bude pracovat na celkem devíti trzích regionu střední a východní Evropy (CEE).

Tendr probíhal od března a jeho obsahem byla dodávka fullservisových služeb – ATL, BTL, digitálních projektů, sociálních sítí i PR aktivit. McCann se ve finále utkal s agenturami Nydrle, Swimming Pool a Wunderman.

„McCann dokázal nejlépe pochopit naše představy o integrované komunikaci a vzájemné provázanosti jednotlivých kanálů. Navrhl koncept, který je postavený na obsahu a má silný digitální přesah,“ komentovala výběr Lucia Drinková, category marketing director Walmarku.

Přípravu tendru v McCannu vedli za klientský servis Martin Petrásek s Veronikou Klimsovou, kreativu měli na starosti Lars Killi a Klára Koubková, strategii Lucie Rust, digitál Oldřich Dostál a sociální média a PR Peter Hermann.

Agentura začne pracovat na komunikaci zastřešujícího brandu Walmark, v nejbližší době se soustředí především na oslavu 25. výročí společnosti a nový branding základního produktového portfolia.

Z Třince do Evropy

Původně třinecká společnost Walmark začínala na počátku 90. let jako obchodník se zemědělskými produkty. Dnes tento výrobce doplňků stravy a léčiv, který je kromě ČR činný i v dalších osmi evropských státech – Slovensku, Rumunsku, Polsku, Maďarsku, Litvě, Bulharsku, Estonsku a Lotyšsku -, své výrobky exportuje do dalších víc než tří desítek zemí světa. Skupina tak v současnosti realizuje většinu svých tržeb – které dosahují 100 milionů eur – v zahraničí.

Její monitorované hrubé výdaje na komunikaci se jen v ČR dlouhodobě pohybují v řádech stovek milionů korun. V roce 2013 podle Admosphere činily 412 milionů korun, přičemž většina z této částky putovala do televize.


Pražský McCann má k radosti důvod. Jeho nová akvizice Walmark je dlouhodobě jedním z nejvýznamnějších zadavatelů reklamy.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen