Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mattoni má maďarskou dvojku, je nej v CEE

Společnost Karlovarské minerální vody – majitel značek Mattoni, Magnesia nebo Dobrá voda – koupila druhý největší brand maďarského trhu balených vod – Szentkirályi. V nově vzniklém holdingu Central European Mineral Water bude KMV patřit 80% podíl, zatímco pětina zůstane dosavadnímu majiteli společnosti Szentkirályi Ásványvvíz Leventemu Baloghovi. Ten bude i předsedou subjektu, který s ročními tržbami kolem 40 milionů eur bude nejen největší ve střední Evropě, ale je připraven i k dalším akvizicím v regionu. „Od spojení si slibujeme rozšíření palety výrobků a nových segmentů včetně exportu maďarských značek do jiných zemí,“ řekl ředitel KMV Alessandro Pasquale. Rodinná značka Szentkirályi se za 11 let dostala z tržního podílu 0,2 % na celých 20 %. O jejím eventuálním uvedení i na český trh je však podle strategického marketingového ředitele KMV Gabriella Guzza zatím předčasné spekulovat.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)