Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Léto přináší speciály a soutěže

Zatímco pro řadu novinářů znamená léto obávanou okurkovou sezonu, pro čtenáře je obdobím nákupů čtení k vodě nebo na chatu. Právě na tuto cílovku se i letos rozhodli soustředit zdejší vydavatelé časopisů.

Knihovničky a křížovky

Letní sezonu už odstartovalo vydavatelství RF Hobby svými tituly Knihovnička Enigma: Astrologický průvodce na léto, Knihovnička Epocha: 101 tipů na výlety po Česku a Knihovnička Enigma: 111 největších záhad dějin. Do série knihovniček – tedy titulů, které vycházejí na menším formátu a připomínají knihy v papírové vazbě – mají v průběhu června přibýt ještě Knihovnička History: Staré pověsti české, Knihovnička Junior: Úkoly na cestu a Knihovnička Krimi revue: Dovolená s děsem v očích. „Další časopisy, které budou doplňovat letní nabídku odpočinkových titulů, jsou speciální křížovkové časopisy. První titul z této řady je Křížovky Mého času na kafíčko s podtitulem české seriály. Své vlastní řady se dočkají také History revue, Moje šťastná hvězda, Epocha a Paní domu,“ přibližuje plány vydavatelství manažerka marketingu Alexandra Krausová.

Na tradičním spojení křížovek a dovolené plánuje svým speciálem časopisu Překvapení Léto s křížovkou stavět i vydavatelství Astrosat. Mimo něj je v plánu soutěž spojená s objevováním málo známých míst v Česku s titulem National Geographic.

Reklama
ČEZ

O autech i mase

Na trochu jinou cílovku se rozhodli zaměřit v Czech News Center a v Burdě V CNC pro čtenáře Světu motorů připravili přílohu Autem na dovolenou. V Burdě po loňském úspěchu časopis Maxim znovu vydá speciál o grilování Masooo! a na vaření se chce se speciálem o jídle zaměřit i Marianne a Apetit. V posledním jmenovaném to má být speciál Letní párty v češtině i slovenštině. Vydání všech titulů je plánováno zejména na červen.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)