Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kostelecké uzeniny grilují

Kostelecké uzeniny zahájily ve svém produktovém portfoliu letošní grilovací sezonu a uvádí do prodeje řadu Ládi Grilemana inspirovanou indiány. Marketingová podpora novinek vzniká in-house a zaměří se zejména na in-store podporu (POS). Další formou komunikace je PR. S komunikací produktů se zákazníci setkají v červnu a červenci, produkty budou v prodeji v řetězcích Tesco, Albert, Kaufland, BillaGlobus.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)