Kostelecké uzeniny grilují

Kostelecké uzeniny zahájily ve svém produktovém portfoliu letošní grilovací sezonu a uvádí do prodeje řadu Ládi Grilemana inspirovanou indiány. Marketingová podpora novinek vzniká in-house a zaměří se zejména na in-store podporu (POS). Další formou komunikace je PR. S komunikací produktů se zákazníci setkají v červnu a červenci, produkty budou v prodeji v řetězcích Tesco, Albert, Kaufland, BillaGlobus.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard