Reklama
Megaboard

Jste vy beach body ready? A je to dobrá reklama?

 

Co na to říct. Asi snad jen, že použití obnaženého ženského těla v tomhle případě aspoň souvisí s produktem. Na rozdíl od obřích prsou na billboardech realitek či truhlářství, jež vesele bují u nás.

null

Dora Pružincová, kreativní ředitelka, Young & Rubicam Praha

 

Tělo má v této reklamě logiku, hubnutí do plavek je jarní téma a slečna mi připadá celkem zdravá. Stažení či nestažení je otázka společenské citlivosti. Česká společnost je k tomuto tématu otevřenější a u nás by letos ke stažení nejspíš nedošlo.

null

Michal Charvát, Rada pro reklamu

 

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále