Reklama
Megaboard

Jedno místo ve spotu Lidlu

Řetězec Lidl spouští nový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě, komunikující dva zákazníky nejvíce oceňované parametry ve vlastním průzkumu: kvalitní suroviny a inspiraci pro vaření. Reklamní spot má délku 30 vteřin a je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází Marek Vašut. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité a časově náročné, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami, ale zároveň je zde i kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman PaulusMarcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají recepty, jež sami vymysleli, a během vaření lidem pomáhají a radí. Vizuál reklamy bude využit v letácích a přímo na prodejnách. Jméno reklamní agentury, která spot vyrobila, Lidl zveřejnit nechce.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále