Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jedno místo ve spotu Lidlu

Řetězec Lidl spouští nový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě, komunikující dva zákazníky nejvíce oceňované parametry ve vlastním průzkumu: kvalitní suroviny a inspiraci pro vaření. Reklamní spot má délku 30 vteřin a je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází Marek Vašut. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité a časově náročné, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami, ale zároveň je zde i kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman PaulusMarcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají recepty, jež sami vymysleli, a během vaření lidem pomáhají a radí. Vizuál reklamy bude využit v letácích a přímo na prodejnách. Jméno reklamní agentury, která spot vyrobila, Lidl zveřejnit nechce.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)