Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Interaktivita už není jen výsadou citylightů

Klasické i digitální billboardy procházejí v posledních měsících výraznou změnou. Statické nosiče se mění na interaktivní reklamní plochy s přidanou hodnotou. Vzniká tak nový způsob, jak se hravou formou přiblížit k cílové skupině a vytvořit pozitivní asociace se značkou. Podívejte se s námi na ty nejlepší nápady, které tento nový způsob uvažování o billboardech přinesl.

Billboard jako event

Coca-Cola připravila v USA originální ochutnávku svého produktu Coke Zero. Ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather vytvořila billboard, jehož součástí byla nadměrná lahev coly a více než kilometr dlouhé brčko rozvádějící nápoj do výčepních zařízení. O několik dní později přišel s podobným nápadem i pivovar CarlsbergDo londýnských ulic umístil billboard, ze kterého si kolemjdoucí mohli načepovat libovolné množství zlatavého nápoje. Kampaň vznikla pod záštitou agentur Fold7Mission Media.

Interaktivní řešení OOH kampaně představili i kreativci z agentury Ogilvy & Mather Berlin. Pro značku Powerade vytvořili tři varianty billboardů, lezeckou, posilovací a boxovací stěnu, které si vyzkoušely desítky Berlíňanů.

Reklama
MMcite

Inovativní využití technologií

Anglické reklamní agentury dokazují, že digitální billboardy nabízejí velké množství kreativních možností, stačí si jen zvolit správnou technologii.

Při příležitosti Mezinárodního dne žen vytvořila agentura WCRS a organizace Women’s Aid digitální billboard upozorňující na problém domácího násilí. Technologie rozpoznávání obličejů snímala, kolik lidí směřuje svou pozornost na obrazovky zachycující potlučené obličeje. S přibývajícím počtem lidí se rány žen hojily rychleji. Kampaň tak chtěla vyzvat veřejnost, aby nebyla vůči tomuto problému lhostejná.

Netradičním projektem je kampaň pro britský útulek Battersea Dogs & Cats Home. Cílem bylo přiblížit lidem možnost adoptování zvířat. Návštěvníci londýnského nákupního centra, kteří projevili zájem o aktivitu organizace, obdrželi letáky se zabudovanými RFID čipy. Čip se aktivoval v momentě, kdy prošli kolem určitého billboardu. Následně se na obrazovce objevil pes, který pronásledoval své potenciální majitele napříč digitálními poutači. Nápad i technologie vznikly v produkci agentury OgilvyOne.

Přibývá billboardů, jež s cílovými skupinami komunikují interaktivním a poutavým způsobem.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu