Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Impuls stále ve vedení

Výzkum Radio projekt, který zastřešují agentury MedianSTEM/MARK, ukázal v období za čtvrté čtvrtletí roku 2014 a první čtvrtletí roku 2015, že pozici nejposlouchanější stanice opět obhájilo Rádio Impuls, patřící společnosti Londa ze skupiny Agrofert.

Navzdory mírnému poklesu poslechovosti je stejně tak jako loni jedničkou mezi tuzemskými celoplošnými stanicemi. Impuls si denně poslechne více než milion poslouchačů.

Druhé místo zaujímá Evropa 2 ze skupiny Lagarde`re. Stanici Evropa 2 si denně naladí 913 tisíc posluchačů, což značí mírný nárůst od posledního měřeného období (901 tisíc). Třetí a čtvrté místo je dělené, neboť se podle výzkumu srovnaly výsledky stanice Frekvence 1Radiožurnálu. Zatímco v posledním měření za třetí a čtvrté čtvrtletí roku 2014 poslouchalo více lidí Radiožurnál, v aktuálním měření byly výsledky obou stanic vyrovnané. Frekvenci 1 a Radiožurnál si denně poslechne shodně 852 tisíc lidí.

Reklama

Mezi regionálními stanicemi vede Rádio Blaník s 578 tisíci posluchači denně. Stanicí s největším nárůstem posluchačů bylo Country Radio. Tomu narostla v meziročním měření poslechovost o 54 tisíc na současných 263 tisíc. 238 tisíc lidí poslouchá denně i Radio Beat. To si však v mezikvartálním hodnocení připsalo o 21 tisíc poslouchačů méně.

Radiohousu náleží přes polovina trhu

V mediálním zastoupení se pořadí nezměnilo. Na současném trhu má stejně jako v posledním měření největší podíl skupina Radiohouse (vznikla v roce 2015 ze sítí RRM, MMS a do jejího portfolia 59 stanic patří mimo jiné rádia Lagarde`re i sítě regionálních stanic Hitrádio FM či Blaník). V poslechovosti rádií zaujímá Radiohouse 51,7% podíl. Týdně si rádia, zastoupená Radiohousem, pustí 5 371 000 posluchačů.

Druhé nejsilnější je uskupení Radio United Services patřící spolumajiteli Primy, společnosti GES Holding, které spolupracuje s Rádiem Impuls, sítí regionílních rádií Kiss, Radiem 1 nebo tematickými stanicemi Radio Spin, Country Radio či Radiem Beat. RUS zaujímá na trhu podíl 23,1 % (od posledního měření pokles o 0,2%).

Mírně narostl také podíl Českého rozhlasu, který si reklamu prodává samostatně. Od posledního měření narostl o 1,3 %, zaujímá 23,1 % trhu, což značí nárůst o 32 tisíc posluchačů ve srovnání s předchozím obdobím.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-47

MAM Exkluzivně v časopise

McDonald’s sýrovka
AI chatbot
Iva Welker, VML

MAM Téma čísla

ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Návrh bez názvu-130
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)