Reklama
Megaboard

IAB ocenil českou metodiku

Automatický systém pro vyhodnocování sledovanosti TV pořadů na internetu postoupil na shortlist v kategorii Video mezinárodní soutěže Research Awards 2015, pořádané IAB Europe v Berlíně, a skončil na druhé příčce. Metodika byla vyvinuta ve spolupráci České televize a výzkumné agentury Mediaresearch za svou ji přijala Asociace televizních organizací (ATO). Od ledna 2015 využívá systém Česká televize. Renata Týmová, vedoucí výzkumu a analýz České televize, dodává: „Metodika se v současnosti velmi osvědčila při právě skončeném mistrovství světa v ledním hokeji, kdy u jednotlivých zápasů doplnila výsledky peoplemetrového měření.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále