IAB ocenil českou metodiku

Automatický systém pro vyhodnocování sledovanosti TV pořadů na internetu postoupil na shortlist v kategorii Video mezinárodní soutěže Research Awards 2015, pořádané IAB Europe v Berlíně, a skončil na druhé příčce. Metodika byla vyvinuta ve spolupráci České televize a výzkumné agentury Mediaresearch za svou ji přijala Asociace televizních organizací (ATO). Od ledna 2015 využívá systém Česká televize. Renata Týmová, vedoucí výzkumu a analýz České televize, dodává: „Metodika se v současnosti velmi osvědčila při právě skončeném mistrovství světa v ledním hokeji, kdy u jednotlivých zápasů doplnila výsledky peoplemetrového měření.“

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345