Harley-Davidson zve jezdce na tour LiveWire

Motocyklová značka Harley–Davidson v rámci své prozákaznicky orientované strategie vývoje nových produktů podnikne v létě roadshow představující zbrusu nový model prvního elektrického motocyklu H-D. Projekt LiveWire není určen k prodeji, ale je speciálně navržen pro zjištění očekávání jezdců od elektrického modelu. Od startu projektu 29. dubna 2015 má 1000 jezdců možnost zúčastnit se speciální LiveWire Experience tour, motocykl vyzkoušet a poskytnout zpětnou vazbu o zážitku z jízdy. Pro účast v projektu stačí odpovědět na otázku: „Jak byste popsal/a projekt LiveWire třemi slovy, ale zároveň ne více než 50 znaky?“

Ti, kteří ještě sami nejezdí, budou mít možnost pocítit sílu projektu LiveWire prostřednictvím simulátoru JumpStart. Po první fázi projektu LiveWire Experience Tour v USA se Harley-Davidson rozhodl rozšířit akci i do Evropy. Zájemci se mohou do soutěže o testovací jízdu hlásit od 29. dubna 2015 vyplněním dotazníku na Projectlivewire.harley-davidson.com/cs.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová