Google podpoří evropská média miliony eur

Společnost Google oznámila, že v příštích třech letech poskytne 150 milionů eur evropským vydavatelům a začínajícím firmám zaměřeným na žurnalistiku. Prostředky budou použity na rozvoj on-line projektů. Do iniciativy je v současnosti zapojeno osm médií, britský The Guardian a The Financial Times, španělský El País, italská La Stampa, francouzské Les Echos a nizozemské NRC Media. Google také zainvestuje do výzkumu médií a školení pro novináře. Zřízením fondu si chce americký gigant vylepšit reputaci u Evropské komise, v současnosti totiž čelí obviněním ze zneužívání monopolního postavení na poli internetového vyhledávání.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk