Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Firemní obsah jako z médií

V úvodu konference Engage položil Jan Řežáb, šéf pořádajících Socialbakers otázku: „Proč má na sociálních sítích mnohem větší reach obsah médií, i když za jeho propagaci na rozdíl od značek nic neplatí?“ Odpověď byla překvapivě jednoduchá: Média tvoří kvalitní i chytlavý obsah a právě z toho by se měly značky poučit.

Lars Silberbauer Andersen, globální ředitel sociálních sítí a vyhledávání Lega, prezentoval kampaň Kronkiwongi. Postavit z lega právě toto vymyšlené slovo byl úkol pro děti z celého světa a ty se ho zhostily s nebývalou kreativitou, což rezonovalo na sociálních sítích i v pozdější kampani.

Sázka na Messiho nevyšla

Sira Feurová, šéfka digitálních řešení společnosti Walt Disney, ukázala, jaký virální potenciál mají příspěvky s tematikou Star Wars, ke kterým Disney loni koupil práva od Lucasfilmu. Fotka s hvězdou smrti zastiňující slunce a komentářem „Dark side is coming“ způsobila na sociálních sítích doslova lavinu. V USA totiž právě probíhalo opravdové zatmění slunce.

Reklama
Know

Na to, že je třeba s tvorbou obsahu myslet dopředu, poukazoval Thomas van Schaik, globální brand manager Adidasu. Před mistrovstvím světa měla oděvní firma připraveno přes 300 videí pro různé výsledky zápasu. Prozradil, že nechal vyrobit i epický spot pro případ, že by šampionát vyhrál s Argentinou Lionel Messi. Video bohužel nikdy nespatřilo světlo světa.

Obrovskou roli při tvorbě obsahu hraje i event marketing, show či zapojení celebrit. Na catwalk marketingu z přehlídkových mol to demonstroval Boris Mercier, šéf marketingu Desigualu. Živoucím důkazem, jak jednoduché je stát se hvězdou, pak byla „obyčejná“ kráska Bethany Motaová, která na YouTube nasbírala skoro devět milionů odběratelů a před Forem Karlín na ní čekal hlouček fanynek.


Van Shaik a úspěchy twitterového účtu míče Brazuca.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)