Prodejce elektroniky Expert Elektro ČR zahájil květnové promo aktivity směřující ke dvacátému výročí působení značky na českém trhu. Kampaň potrvá do konce roku a poběží zejména v prodejnách, na internetu a v rádiu. Bude podpořena i sérií soutěží a slevovými akcemi pro zákazníky. Klíčovým motivem bude číslice 20. Od 1. května do konce letošního roku bude každý měsíc vybráno 20 výrobků, které se v prodejnách zlevní v dané době minimálně o 20 procent. Každý měsíc budou moci zákazníci registrovaní na webu Slavimesexpertem.cz vyhrát 20 výrobků od předem určeného výrobce. Další dvacítka zákazníků pak získá zpět peníze za uskutečněný nákup elektroniky v některé z kamenných prodejen. Kampaň využije mimo jiné reklamní letáky, newslettery určené uživatelům e-shopu, mobilní aplikace Expert Elektro, ale také spoty na rádiu Impuls nebo interiérové plakáty v jednotlivých prodejnách. Kampaň připravil interní marketingový tým společnosti, in-house probíhá i nákup médií. O PR aktivity zadavatele se stará agentura Botticelli.