Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvě pětiny Čechů aktivně fandí našemu mužstvu na MS

Lední hokej je v České republice jedním z nejsledovanějších sportů. Téměř tři čtvrtiny (71 %) internetové populace deklarují obecný zájem o hokej a dění okolo něj, sledování a fandění. Zájem je častější spíše u mužů (76 %), ale i 66 % žen deklaruje zájem.

Těsně před zahájením mistrovství ví cca 70 %, že se koná v květnu, přičemž většina zná i přesné datum zahájení. O mistrovství se pak vůbec nezajímá 7 %, spíše mladší věková kategorie.

Celkem tři čtvrtiny internetové populace MS sledují, 43 % chce vidět pokud možno všechna nebo alespoň klíčová utkání. Dalších 35 % se pak příležitostně dívá na některé zápasy. Nepřekvapí, že intenzivněji sledují mistrovství spíše muži, naopak ženy nebo obyvatelé velkoměst sledují mistrovství spíše příležitostně. Za aktivního fanouška našeho mužstva na MS v ledním hokeji se pak považuje 41 % internetové populace.

Reklama
ČEZ

Reklamní předměty k mistrovství si zakoupilo nebo se chystá zakoupit 31 % internetové populace. Spíše mladší generace a samozřejmě především aktivní fanoušci českého mužstva.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Považujete se za aktivního fanouška našeho mužstva na MS v ledním hokeji? n = 502, v %

zdroj: ČNP, duben 2015

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)