Lední hokej je v České republice jedním z nejsledovanějších sportů. Téměř tři čtvrtiny (71 %) internetové populace deklarují obecný zájem o hokej a dění okolo něj, sledování a fandění. Zájem je častější spíše u mužů (76 %), ale i 66 % žen deklaruje zájem.
Těsně před zahájením mistrovství ví cca 70 %, že se koná v květnu, přičemž většina zná i přesné datum zahájení. O mistrovství se pak vůbec nezajímá 7 %, spíše mladší věková kategorie.
Celkem tři čtvrtiny internetové populace MS sledují, 43 % chce vidět pokud možno všechna nebo alespoň klíčová utkání. Dalších 35 % se pak příležitostně dívá na některé zápasy. Nepřekvapí, že intenzivněji sledují mistrovství spíše muži, naopak ženy nebo obyvatelé velkoměst sledují mistrovství spíše příležitostně. Za aktivního fanouška našeho mužstva na MS v ledním hokeji se pak považuje 41 % internetové populace.
Reklamní předměty k mistrovství si zakoupilo nebo se chystá zakoupit 31 % internetové populace. Spíše mladší generace a samozřejmě především aktivní fanoušci českého mužstva.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.
Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.
Považujete se za aktivního fanouška našeho mužstva na MS v ledním hokeji? n = 502, v %
zdroj: ČNP, duben 2015