Reklama
Megaboard

ČMS udělila Delfíny top marketérům

Česká marketingová společnost udílela 21. května svá tradiční ocenění v podobě sošky křišťálových delfínů marketérům firem i zvláštní ocenění za úspěšné marketingové projekty. Hlavní cenu – Velkého delfína – získal Tomáš Gregořica, manažer marketingové komunikace Škoda Auto za práci se zaměřením na digitální marketing. Zvláštní ceny poroty, delfíny tří barev, byly uděleny manažerům marketingu Jiřímu VlasákoviKofoly, Tereze Jurečkové ze sdružení Pragulic – Poznej Prahu jinakJanu Bártovi z Centra pasivního domu Brno. Zvláštní cena prezidia ČMS patří Petrovi Milasovi (Státní zemědělský intervenční fond) a Miloni Terčovi (Filmová akademie Miroslava Ondříčka v Písku). Porota rozdala i šest tzv. Malých delfínů a Mladého delfína kolektivu studentek z pražské VŠE. (Více o výsledcích soutěže na www.cms-cma.cz.)

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále