Česká marketingová společnost udílela 21. května svá tradiční ocenění v podobě sošky křišťálových delfínů marketérům firem i zvláštní ocenění za úspěšné marketingové projekty. Hlavní cenu – Velkého delfína – získal Tomáš Gregořica, manažer marketingové komunikace Škoda Auto za práci se zaměřením na digitální marketing. Zvláštní ceny poroty, delfíny tří barev, byly uděleny manažerům marketingu Jiřímu Vlasákovi z Kofoly, Tereze Jurečkové ze sdružení Pragulic – Poznej Prahu jinak a Janu Bártovi z Centra pasivního domu Brno. Zvláštní cena prezidia ČMS patří Petrovi Milasovi (Státní zemědělský intervenční fond) a Miloni Terčovi (Filmová akademie Miroslava Ondříčka v Písku). Porota rozdala i šest tzv. Malých delfínů a Mladého delfína kolektivu studentek z pražské VŠE. (Více o výsledcích soutěže na www.cms-cma.cz.)