Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

BSH oslovuje nové zákazníky

Značka Bosch z portfolia společnosti BSH domácí spotřebiče připravila na jaro několik kampaní, nejviditelnější má být v tisku a on-linu ta na pračky řady VarioPerfect. Jejím cílem je navýšení prodejů, komunikace je tedy podpořena cashbackem ve výši až dva tisíce korun, který je podmíněn registrací do databáze. Značka si tak chce rozšířit zákaznickou databázi, se kterou může komunikačně dál pracovat napřímo. Akce poběží až do konce června. Kampaň agentury AG Geronimo má oslovit lidi ve věku 25 až 45 s vyššími a středními příjmy.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)