BSH oslovuje nové zákazníky

Značka Bosch z portfolia společnosti BSH domácí spotřebiče připravila na jaro několik kampaní, nejviditelnější má být v tisku a on-linu ta na pračky řady VarioPerfect. Jejím cílem je navýšení prodejů, komunikace je tedy podpořena cashbackem ve výši až dva tisíce korun, který je podmíněn registrací do databáze. Značka si tak chce rozšířit zákaznickou databázi, se kterou může komunikačně dál pracovat napřímo. Akce poběží až do konce června. Kampaň agentury AG Geronimo má oslovit lidi ve věku 25 až 45 s vyššími a středními příjmy.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)