Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bloomberg expanduje do Evropy

Americká mediální společnost Bloomberg spustila on-line verzi určenou pro evropské země. Server bude informovat převážně o ekonomickém dění a byznysu. Šéfredaktorem evropské edice se stal Nate Lanxon, redaktor britského Wired. Kromě speciálního týmu pro regionální zpravodajství bude obsah dodávat více než 850 redaktorů, kterými Bloomberg disponuje v rámci regionu EMEA (Evropa, Blízký východ, Asie). Stejně jako v případě americké vlajkové lodi bude Bloomberg Business Europe zahrnovat i Bloomberg News, Bloomberg Businessweek, Bloomberg Television a videosekci, přinášející širokou škálu obsahu, včetně inzerce. Mezi reklamní partnery evropského Bloombergu patří značky Lacoste, Barclays, MicrosoftAccenture.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)