Outdoorová kampaň Bohemian Ale Rodinného pivovaru Bernard vyhrála letošní ročník soutěže Zlaté pero, kterou vyhlašuje profesní sdružení reklamních textařů Creative Copywriters Club. V poměrně těsném závěsu za Bernardem se podle organizátorů umístily realizace Kniha postů agentury Loosers a claim kapely The Tap Tap Sedíme si za svým. Zvláštní cenou ocenila porota za sérii vtipů, kterými glosuje události na portálu Novinky.cz, humoristu Miroslava Kemela.
„Kampaň pivovaru Bernard je zaslouženým vítězem. Je příjemné oceňovat reálnou kampaň s tak velkou porcí kvalitní textařiny. Navíc se v tomto případě nejedná o nějakou imageovou exhibici, ale o chvályhodný příspěvek k posílení pivní kultury,“ říká k tomu Petr Voborský, místopředseda CCC.
Soutěž Zlaté pero je vlastní projekt CCC, kterým se sdružení snaží vyzdvihnout „práce s vysokou přidanou hodnotou psaného slova“. Podle organizátorů nemusí jít o klasickou reklamu, podmínkou je pouze, aby měl autor snahu přesvědčit nebo jakkoli ovlivnit postoje veřejnosti. Práce může do soutěže přihlásit nejen člen CCC, ale v podstatě kdokoli, kdo se cítí být nějakým originálním textem zasažen.
„Letos se do soutěže přihlásilo tolik prací, že jsme museli nejprve udělat longlist dvaceti textů, ze kterých poté porota vybírala tři nejlepší,“ hodnotní letošní ročník soutěže předseda klubu Petr Vlasák.
Bernard, Loosers a handicapovaní byli letos nejlepší podle poroty soutěže Zlaté pero.