Bernard vyhrál Zlaté pero

Outdoorová kampaň Bohemian Ale Rodinného pivovaru Bernard vyhrála letošní ročník soutěže Zlaté pero, kterou vyhlašuje profesní sdružení reklamních textařů Creative Copywriters Club. V poměrně těsném závěsu za Bernardem se podle organizátorů umístily realizace Kniha postů agentury Loosers a claim kapely The Tap Tap Sedíme si za svým. Zvláštní cenou ocenila porota za sérii vtipů, kterými glosuje události na portálu Novinky.cz, humoristu Miroslava Kemela.

„Kampaň pivovaru Bernard je zaslouženým vítězem. Je příjemné oceňovat reálnou kampaň s tak velkou porcí kvalitní textařiny. Navíc se v tomto případě nejedná o nějakou imageovou exhibici, ale o chvályhodný příspěvek k posílení pivní kultury,“ říká k tomu Petr Voborský, místopředseda CCC.

Soutěž Zlaté pero je vlastní projekt CCC, kterým se sdružení snaží vyzdvihnout „práce s vysokou přidanou hodnotou psaného slova“. Podle organizátorů nemusí jít o klasickou reklamu, podmínkou je pouze, aby měl autor snahu přesvědčit nebo jakkoli ovlivnit postoje veřejnosti. Práce může do soutěže přihlásit nejen člen CCC, ale v podstatě kdokoli, kdo se cítí být nějakým originálním textem zasažen.

„Letos se do soutěže přihlásilo tolik prací, že jsme museli nejprve udělat longlist dvaceti textů, ze kterých poté porota vybírala tři nejlepší,“ hodnotní letošní ročník soutěže předseda klubu Petr Vlasák.




Bernard, Loosers a handicapovaní byli letos nejlepší podle poroty soutěže Zlaté pero.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard