Aurum svádí nahou kampaní

Prodejce šperků a hodinek Klenoty Aurum přichází s novou česko-slovenskou „nahou“ kampaní. První společná kampaň pro obě země představuje pět modelek v rouše Evině. Fotografie je inspirovaná jednou z nejikoničtějších fotografií minulého století od Herberta Rittse. Tvářemi značky se staly česká modelka a miss Kateřina Sokolová a slovenská výherkyně světové soutěže Elite Model Look Denisa Dvončová, kterým sekundují modelky Silvia Jagošová, Klára VrtalováPaula Ďuríková. Dívky zapózovaly na společné fotografii ozdobeny samozřejmě pouze šperky Klenoty Aurum. „Přáli jsme si kampaň omladit, a přiblížit se tak i mladší generaci. Jsem zvědavý na ohlasy,“ říká majitel firmy Rony Lori.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia