Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aperol poprvé v televizi

Značka Aperol z portfolia Rémy Cointreau zahájila svou první televizní kampaň na tuzemském trhu. Adaptace globálního spotu s ústředním sloganem „Naladí po práci“ poběží na FTV Prima, TV Barrandov nebo na Óčku. Spolu s TV premiérou připravuje Aperol i novou komunikační platformu „Aperol Spritz. Naladí po práci, nezkazí legraci“. Myšlenku „aperitivo momentu“ podporuje hlavní slogan, který se promítne i do komunikace na on-trade a off-trade trhu a do kampaně v digitálních médiích. Kromě televizní kampaně otevře Aperol 9. června už třetí sezonu Aperol letního kina v pražských Žlutých lázních. Od 17. června pak letní kino v režii značky Aperol odstartuje i svou druhou sezonu na Slovensku.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)