Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

02 spustilo kampaň na podporu Ligy mistrů na O2 TV

Do finále letošní sezony Ligy mistrů UEFA zbývají už jen poslední čtyři zápasy. Operátor O2 proto spouští kampaň informující fotbalové fanoušky o tom, že všechny zápasy příští sezony Ligy mistrů uvidí na digitální televizi O2 TV. Reklamní spot, který poběží na obrazovkách Primy CoolČT sport v době vysílání přímých přenosů Ligy mistrů, připravil interní kreativní tým. Hlavní část kampaně se ale odehraje v on-line prostředí. „Image formáty na sportovních webech jsme doplnili kontextovým cílením přímo na fotbalové fanoušky ve vybraných RTB prostorech. Důležitou větví kampaně je pro nás tradičně zapojení fanoušků na YouTube a Facebooku,“ říká Ondřej Křivka, marketingový ředitel v O2. To vše směruje uživatele na speciální microsite www.o2.cz/fotbal, kde se mohou dozvědět více o exkluzivním fotbalovém obsahu na O2 TV. Ostré spuštění vlastního sportovního kanálu plánuje O2 na 15. srpen 2015. Celkem O2 TV odvysílá na 130 zápasů. Díky funkci „mozaika“ bude navíc možné přepínat mezi souběžně hranými zápasy.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu