Do finále letošní sezony Ligy mistrů UEFA zbývají už jen poslední čtyři zápasy. Operátor O2 proto spouští kampaň informující fotbalové fanoušky o tom, že všechny zápasy příští sezony Ligy mistrů uvidí na digitální televizi O2 TV. Reklamní spot, který poběží na obrazovkách Primy Cool a ČT sport v době vysílání přímých přenosů Ligy mistrů, připravil interní kreativní tým. Hlavní část kampaně se ale odehraje v on-line prostředí. „Image formáty na sportovních webech jsme doplnili kontextovým cílením přímo na fotbalové fanoušky ve vybraných RTB prostorech. Důležitou větví kampaně je pro nás tradičně zapojení fanoušků na YouTube a Facebooku,“ říká Ondřej Křivka, marketingový ředitel v O2. To vše směruje uživatele na speciální microsite www.o2.cz/fotbal, kde se mohou dozvědět více o exkluzivním fotbalovém obsahu na O2 TV. Ostré spuštění vlastního sportovního kanálu plánuje O2 na 15. srpen 2015. Celkem O2 TV odvysílá na 130 zápasů. Díky funkci „mozaika“ bude navíc možné přepínat mezi souběžně hranými zápasy.