Organizační výbor mistrovství světa v ledním hokeji a výhradní marketingový partner BPA sport marketing řeší současnou situaci nekalosoutěžního jednání firem, zejména obchodních řetězců, které nejsou oficiálními partnery Českého svazu ledního hokeje či Mezinárodní hokejové federace (IIHF). Počet případů, kdy firmy protiprávně použily či stále používají vizuální identity MS či jeho maskotů Boba a Bobka, se šplhá ke třiceti. Podle Jany Obermajerové, generální ředitelky a předsedkyně představenstva BPA, je snaha řešit porušení legislativy nejprve dohodou. Stažení svých promoaktivit k MS přislíbily např. Tesco či Penny Market. „Po vzájemné dohodě budou ze strany Penny postupně odstraněny vizualizace a slovní spojení ohledně vstupenek na hokejová utkání. V on-line komunikaci již byla většina vizuálů nahrazena. V komunikaci soutěže se však bude dál objevovat Dominik Hašek,“ uvedle pro M&M Daniel Novotný, vedoucí oddělení marketingu Penny Market.