Značky zneužívají symboliky hokejového MS

Organizační výbor mistrovství světa v ledním hokeji a výhradní marketingový partner BPA sport marketing řeší současnou situaci nekalosoutěžního jednání firem, zejména obchodních řetězců, které nejsou oficiálními partnery Českého svazu ledního hokeje či Mezinárodní hokejové federace (IIHF). Počet případů, kdy firmy protiprávně použily či stále používají vizuální identity MS či jeho maskotů Boba a Bobka, se šplhá ke třiceti. Podle Jany Obermajerové, generální ředitelky a předsedkyně představenstva BPA, je snaha řešit porušení legislativy nejprve dohodou. Stažení svých promoaktivit k MS přislíbily např. Tesco či Penny Market. „Po vzájemné dohodě budou ze strany Penny postupně odstraněny vizualizace a slovní spojení ohledně vstupenek na hokejová utkání. V on-line komunikaci již byla většina vizuálů nahrazena. V komunikaci soutěže se však bude dál objevovat Dominik Hašek,“ uvedle pro M&M Daniel Novotný, vedoucí oddělení marketingu Penny Market.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia