Týmy z pražských agentur Saatchi & Saatchi a Bubble a z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zvítězily v národním kole soutěže Young Lions.
V klání pořádaném společností Flemedia, která je reprezentantem festivalu Cannes Lions v Česku, se soutěží se ve třech kategoriích – cyber, media a print – a soutěžící mají na splnění zadání jen 24 hodin.
V kategorii cyber se úkolu propagovat na sociálních sítích partnerství fotobank Isifa a Shutterstock nejlépe zhostila dvojice Eva Došková a Lucie Palkosková z agentury Bubble. Nejlepší kampaň pro Národní kroniku, společný projekt Nadace Charty 77 a Národního muzea, vymysleli v kategorii media Lukáš Krčil a Martin Zdražil z fakulty multimediálních komunikací zlínské UTB. A konečně v kategorii tiskové reklamy – v níž bylo úkolem vytvořit tiskový inzerát pro projekt Senzační senioři Nadace Charty 77 – bylo nejlepší duo Mayya Khabirova a Markéta Kolodžejová z pražské pobočky nadnárodní agentury Saatchi & Saatchi.
Soutěž dává mladým profesionálům do 28 let z oboru reklamy a marketingu možnost změřit síly s ostatními mladými kreativci z celého světa. Vítězové národních kol se totiž utkají v globálním finále soutěže, které proběhne v červnu v rámci festivalu Cannes Lions.
Nejlepší tiskové reklamy připravily na Young Lions týmy z agentury Saatchi & Saatchi, Kaspen a duo Hejný & Biath.