Staropramen zve v televizi Čechy na jedno

Pivovary Staropramen vypustily do éteru svůj hlavní televizní spot pro letošní rok, jehož slogan říká, že „Na jednom dobrém pivu lze všechny poznat nejlíp!“. Smíchovská firma tak reaguje na to, že v posledních letech se snížila chuť Čechů chodit na pivo do hospody, a svou komunikací chce tento trend změnit. Spot bude vysílán na stanicích skupiny Prima, ale hodně si Staropramen slibuje i od prerollových formátů, které poběží na serverech YouTubeiPrima. Součástí kampaně je mobilní aplikace s příznačným názvem Pivo, přes kterou lze svolat kamarády ze sociálních sítí, jak jinak než na jedno. Aplikace bude ke stažení od počátku dubna. Autorem kampaně je agentura Young & Rubicam, režisérem spotu Eric Yealland. Aplikaci Pivo vyvinula agentura Motion Media.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)