Účast Jaromíra Jágra v reprezentačním týmu na MS je vítána jak ze sportovního, tak i marketingového hlediska. Má na ní Huawei Technologies coby sponzor/partner nějaký podíl?
Pro Jaromíra Jágra je samozřejmě prioritou NHL. Nebyli jsme jediní, kteří doufali, že pokud to půjde, tak na mistrovství nastoupí. A protože je Jágr srdcař, vidí a cítí podporu celého národa, tak se rozhodl pro účast. Rozhodně si na tom žádnou zásluhu nepřipisujeme.
Od Jágrova klubu Rytíři Kladno jste přešli k české reprezentaci, lokální partnerství se neosvědčilo?
Vyvrátil bych spekulace, že jsme se s Rytíři spálili, a proto jsme si radši vybrali klub AC Sparta. Naopak, zjistili jsme, že nám spojení s Jágrem a hokejem funguje, takže jsme si troufli na reprezentaci. A co se Sparty týká, fotbal je hlavním zaměřením korporátní sportovní strategie značky Huawei. Jsme partnery klubů jako Ajax Amsterdam, Arsenal či Borussia Dortmund.
Přidá se i Huawei k řadě partnerů s fanzónou, případně jaké další aktivity po dobu šampionátu chystá?
Fanzónu bude mít Huawei v Praze ve Žlutých lázních, v případě postupu českého mužstva pak na Václavském náměstí. Kampaň bude 360°, kromě současné venkovní reklamy připravujeme merchandising produkty při koupi našich telefonů P7 nebo Mate7, např. dárek v podobě dresu národního týmu s číslem 68, dále akce na sociálních sítích včetně tipovací soutěže na stránkách hokej.cz, sponzoring pořadu na ČT a mnoho dalšího…
O čem bude ten pořad?
Ve spolupráci s agenturou SportClient vzniká na kanálu ČT sport minikvízový pořad, který poběží 3x denně a nabídne archivní záběry z různých šampionátů. Bude na fanoušcích, aby sáhli do své obrazové paměti a zvolili správnou odpověď. Ti úspěšní budou mít tu čest setkat se při předání darů od Huawei osobně s Jaromírem Jágrem. První díl startuje 20. dubna.
Jaký dopad může mít na marketingový úspěch celého MS v Česku současná kauza kolem úplatku pro Vladimíra Růžičku?
To bych nerad komentoval.