Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spojení s Jágrem se vyplácí

Účast Jaromíra Jágra v reprezentačním týmu na MS je vítána jak ze sportovního, tak i marketingového hlediska. Má na ní Huawei Technologies coby sponzor/partner nějaký podíl?

Pro Jaromíra Jágra je samozřejmě prioritou NHL. Nebyli jsme jediní, kteří doufali, že pokud to půjde, tak na mistrovství nastoupí. A protože je Jágr srdcař, vidí a cítí podporu celého národa, tak se rozhodl pro účast. Rozhodně si na tom žádnou zásluhu nepřipisujeme.

Od Jágrova klubu Rytíři Kladno jste přešli k české reprezentaci, lokální partnerství se neosvědčilo?

Reklama
Know

Vyvrátil bych spekulace, že jsme se s Rytíři spálili, a proto jsme si radši vybrali klub AC Sparta. Naopak, zjistili jsme, že nám spojení s Jágrem a hokejem funguje, takže jsme si troufli na reprezentaci. A co se Sparty týká, fotbal je hlavním zaměřením korporátní sportovní strategie značky Huawei. Jsme partnery klubů jako Ajax Amsterdam, Arsenal či Borussia Dortmund.

Přidá se i Huawei k řadě partnerů s fanzónou, případně jaké další aktivity po dobu šampionátu chystá?

Fanzónu bude mít Huawei v Praze ve Žlutých lázních, v případě postupu českého mužstva pak na Václavském náměstí. Kampaň bude 360°, kromě současné venkovní reklamy připravujeme merchandising produkty při koupi našich telefonů P7 nebo Mate7, např. dárek v podobě dresu národního týmu s číslem 68, dále akce na sociálních sítích včetně tipovací soutěže na stránkách hokej.cz, sponzoring pořadu na ČT a mnoho dalšího…

O čem bude ten pořad?

Ve spolupráci s agenturou SportClient vzniká na kanálu ČT sport minikvízový pořad, který poběží 3x denně a nabídne archivní záběry z různých šampionátů. Bude na fanoušcích, aby sáhli do své obrazové paměti a zvolili správnou odpověď. Ti úspěšní budou mít tu čest setkat se při předání darů od Huawei osobně s Jaromírem Jágrem. První díl startuje 20. dubna.

Jaký dopad může mít na marketingový úspěch celého MS v Česku současná kauza kolem úplatku pro Vladimíra Růžičku?

To bych nerad komentoval.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)