Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

RTB House se chytila na českém trhu

Původem polská společnost RTB House vstoupila na český trh v roce 2013 a podle loňských výsledků zde hlásí až 400% nárůst tržeb. RTB House se soustředí na segment vysoce výkonnostního remarketingu a pro své klienty nakupuje internetovou reklamu formou aukcí. V roce 2014 celosvětově spravovala více než 1300 projektů. Z toho více než 80 jich připadá na Českou a Slovenskou republiku. Celosvětově projekty přinesly 42 miliard zobrazení, která vedla ke 113 milionům kliknutí. To vychází na CTR přibližně 0,27 %. V České republice RTB House pro své klienty nakoupil 1,3 miliardy impresí, ze kterých vzešlo 5,4 milionu kliknutí. CTR je tedy přibližně 0,41 %.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)