RTB House se chytila na českém trhu

Původem polská společnost RTB House vstoupila na český trh v roce 2013 a podle loňských výsledků zde hlásí až 400% nárůst tržeb. RTB House se soustředí na segment vysoce výkonnostního remarketingu a pro své klienty nakupuje internetovou reklamu formou aukcí. V roce 2014 celosvětově spravovala více než 1300 projektů. Z toho více než 80 jich připadá na Českou a Slovenskou republiku. Celosvětově projekty přinesly 42 miliard zobrazení, která vedla ke 113 milionům kliknutí. To vychází na CTR přibližně 0,27 %. V České republice RTB House pro své klienty nakoupil 1,3 miliardy impresí, ze kterých vzešlo 5,4 milionu kliknutí. CTR je tedy přibližně 0,41 %.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba