Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní předměty: Novinky versus omezené rozpočty

Odběratelé reklamních předmětů touží po změnách, nových, originálních předmětech, které nikdo nemá a které by naplnily cíle kampaní. Proti tomu však stojí jejich omezené rozpočty.

Velký zájem je aktuálně o reklamní předměty šetrné k životnímu prostředí, dárky s vlastním designem a obecně o předměty s přidanou hodnotou. Samozřejmostí pro zákazníky je kompletní servis, který reklamní agentury nabízejí a který zákazníkovi ušetří čas a energii.

Pro B2B zákazníky a společnosti, které se zabývají reklamními předměty ve velkém množství, je důležité, aby měly spolehlivého dodavatele, který zabezpečí e-shopové řešení na míru, kompletní skladovou a distribuční problematiku klienta a dodávku zboží ke konečnému zákazníkovi již od jednoho kusu.

Reklama
ČEZ

Marketéři a odběratelé reklamních předmětů touží po změnách, nových originálních předmětech, které nikdo nemá a které by opravdu naplnily marketingové cíle kampaní.

Cena rozhoduje ze tří čtvrtin

Proti těmto požadavkům klientů stojí omezené budgety na marketingovou podporu a všeobecně tlak na snižování nákladů. Cena rozhoduje při nákupu ve více než 75 procentech realizací reklamních předmětů. Tedy je velice složité za aktuálních podmínek na trhu vyvíjet nové originální reklamní předměty. Je ale samozřejmě možnost uspokojit potřeby klientů za daných podmínek.

Jak vybrat dárkový předmět?

Jestli sázíte na klasiku, správnou volbou v reklamních předmětech jsou i v dnešní době deštníky, keramika a samozřejmě textilní zboží. Všechny tyto předměty jsou dostupné v široké barevné škále, v různých cenových hladinách a je možné potisknout je reklamním sdělením na velkých plochách. Jestli chcete ale darovat užitečný reklamní předmět s vysokou přidanou hodnotou, zaměřte se na výběr předmětů z elektroniky, outdoorových potřeb, ekologicky šetrného zboží nebo zápisníků. Těmito reklamními předměty své partnery nebo zákazníky obdarujete dvakrát, jednou dárkem, podruhé užitkem z dárku.

Jak najít dodavatele?

Většina českých prodejců 3D reklamních předmětů objednává zboží u velkých evropských firem, které zboží nakupují v Asii a následně si jej nechávají i několik měsíců přepravovat do Evropy. Nevýhodou těchto prodejců je dlouhá dodací lhůta zboží vzhledem k malým skladovým zásobám pro udržení nízkých režijních nákladů. Také v některých případech i vysoká cena kvůli maržím, které na produkt nasazují jednotlivý prodejci. Proto hledejte dodavatele, kteří se zabývají i dovozem zboží a mají vlastní skladové zásoby. Jedná se o dodavatele, kteří vlastní také více potiskových strojů a sami jsou schopni vámi vybrané předměty potisknout. Tito dodavatelé jsou schopni vaše požadavky řešit rychleji a mnohdy za nižší ceny ve vyšší kvalitě.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)