Německá sportovní značka Puma se setkala u Spolkového soudu se svým protivníkem, designérem Thomasem Hornem z Hamburku. Ten si ve své práci rád bere na paškál loga známých značek a nejinak tomu bylo v případě triček s pudlem, jeho grafické zobrazení nápadně připomíná pumu ve skoku. Puma odhaduje škody téměř na miliardu eur. „Marketingová práva na podobu loga jsou blokádou pro všechny umělce,“ rozčiloval se u soudu Horn. Ročení se posouvá do následujících týdnů. Hornův advokát Axel Rinkler přirovnává trička s parodií na Pumu ke kabaretním umělcům, kteří si utahují ze známých osobností. Záměrné kopie značek jsou podle něj skutečným poškozením, nikoli legrace. Před soudem stanuly rovněž koncerny Beirsdorf (Nivea) a Unilever (Dove), dohadující se o právo na modrou coby korporátní barvu. Nivea si nechala u patentového úřadu zapsat právo na používání konkrétního odstínu modré, typického pro její produkty, což však na straně konkurence způsobilo rozruch. Unilever nyní nárokuje zrušení ochranné značky, Beirsdorf je proti, spor tedy pokračuje.