Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Procter & Gamble sníží počet agentur

Největší světový zadavatel reklamy Procter & Gamble Co., zastřešující portfolio značek jako Gillette, Ariel, Old Spice či Pampers, plánuje ukončit spolupráci s několika agenturami. Chce tak navýšit výdaje a zefektivnit marketingovou komunikaci. Tím by společnost podle finančního ředitele Jona Moellera měla ušetřit až 500 milionů dolarů. Se škrtáním výdajů souvisí i přesun většiny reklamního rozpočtu P&G do digitálních médií. Úsporné kroky zavinil zejména silný kurz amerického dolaru, kvůli kterému výrobce spotřebního zboží zaznamenal v prvním čtvrtletí meziroční pokles tržeb o 7,6 % na 18,1 miliardy dolarů. Důsledkem těchto ztrát se společnost P&G rozhodla prodat více než 100 značek z portfolia.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu