Procter & Gamble sníží počet agentur

Největší světový zadavatel reklamy Procter & Gamble Co., zastřešující portfolio značek jako Gillette, Ariel, Old Spice či Pampers, plánuje ukončit spolupráci s několika agenturami. Chce tak navýšit výdaje a zefektivnit marketingovou komunikaci. Tím by společnost podle finančního ředitele Jona Moellera měla ušetřit až 500 milionů dolarů. Se škrtáním výdajů souvisí i přesun většiny reklamního rozpočtu P&G do digitálních médií. Úsporné kroky zavinil zejména silný kurz amerického dolaru, kvůli kterému výrobce spotřebního zboží zaznamenal v prvním čtvrtletí meziroční pokles tržeb o 7,6 % na 18,1 miliardy dolarů. Důsledkem těchto ztrát se společnost P&G rozhodla prodat více než 100 značek z portfolia.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC