Pomůže hokeji podpora krušovického krále?

Hned 16 sponzorských vzkazů s populární postavou antihrdiny „krále“ si připravila k nadcházejícímu Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 značka Krušovice z portfolia společnosti Heineken Česká republika. Sponzorské spoty se začaly vysílat na České televizi už 16. dubna, o den později se poprvé objevily na televizi Nova. Desetivteřinová videa poběží samozřejmě až do konce šampionátu. Postupně budou ke zhlédnutí i on-line – na Facebooku a na YouTube. Autorem minikampaně je dvorní agentura Krušovic, pražská VCCP, která dlouhodobě připravuje úspěšný, ale i kontroverzní koncept Buď jsi král, nebo ne. Jeho prostřednictvím už od jara loňského roku buduje novou image Krušovic napříč kanály a tématy – komunikace zahrnuje OOH, on-trade i off-trade materiály, facebookový profil a web, ale i interní kampaň nebo kampaně na nový typ skla či pivo pšeničné. Koncept zatím získal stříbrnou Effie a dvě ceny v soutěži ADC Creative Awards. (Více o marketingových aktivitách spojených s MS v hokeji čtěte na dvoustraně Fokus.)

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi