Hned 16 sponzorských vzkazů s populární postavou antihrdiny „krále“ si připravila k nadcházejícímu Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 značka Krušovice z portfolia společnosti Heineken Česká republika. Sponzorské spoty se začaly vysílat na České televizi už 16. dubna, o den později se poprvé objevily na televizi Nova. Desetivteřinová videa poběží samozřejmě až do konce šampionátu. Postupně budou ke zhlédnutí i on-line – na Facebooku a na YouTube. Autorem minikampaně je dvorní agentura Krušovic, pražská VCCP, která dlouhodobě připravuje úspěšný, ale i kontroverzní koncept Buď jsi král, nebo ne. Jeho prostřednictvím už od jara loňského roku buduje novou image Krušovic napříč kanály a tématy – komunikace zahrnuje OOH, on-trade i off-trade materiály, facebookový profil a web, ale i interní kampaň nebo kampaně na nový typ skla či pivo pšeničné. Koncept zatím získal stříbrnou Effie a dvě ceny v soutěži ADC Creative Awards. (Více o marketingových aktivitách spojených s MS v hokeji čtěte na dvoustraně Fokus.)