Tři největší pivovarnické skupiny v ČR se necelý měsíc před zahájením mistrovství světa v hokeji dohodly na pravidlech prodeje jednotlivých – konkurenčních – značek piva v samotném průběhu šampionátu. Napsaly to Hospodářské noviny s tím, že nejblíž k hokejovým fanouškům by se měl díky sponzoringu MS dostat Heineken se svou značkou Krušovice. Přímo v halách v Praze a Ostravě se ale během mistrovství vytočí nejvíc piva Staropramen a Ostravar, protože smíchovský pivovar má dlouhodobý kontrakt s provozovatelem jak pražské, tak ostravské haly. Výjimečně je ovšem bude muset čepovat do neoznačených kelímků. Zatímco Heineken je sponzorem celého MS, Plzeňský Prazdroj je zase partnerem české hokejové reprezentace. Prazdroj tak bude ve spojení s hokejem vidět třeba ve „fanzónách“ před halami.