Pivovary si konečně „rozdělily“ MS

Tři největší pivovarnické skupiny v ČR se necelý měsíc před zahájením mistrovství světa v hokeji dohodly na pravidlech prodeje jednotlivých – konkurenčních – značek piva v samotném průběhu šampionátu. Napsaly to Hospodářské noviny s tím, že nejblíž k hokejovým fanouškům by se měl díky sponzoringu MS dostat Heineken se svou značkou Krušovice. Přímo v halách v Praze a Ostravě se ale během mistrovství vytočí nejvíc piva Staropramen a Ostravar, protože smíchovský pivovar má dlouhodobý kontrakt s provozovatelem jak pražské, tak ostravské haly. Výjimečně je ovšem bude muset čepovat do neoznačených kelímků. Zatímco Heineken je sponzorem celého MS, Plzeňský Prazdroj je zase partnerem české hokejové reprezentace. Prazdroj tak bude ve spojení s hokejem vidět třeba ve „fanzónách“ před halami.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini