Ostravar „vyučuje“ svět

Pivovar Ostravar z portfolia Staropramenu zahájil kampaň s názvem Nauč svět Ostravar. Hlavními hrdiny jsou sami Ostraváci a hokejoví fanoušci. „Příznivci naší značky budou návštěvníky učit, jak si v Ostravě správně objednat pivo. Zatímco v angličtině, finštině nebo dánštině se pivo řekne pokaždé jinak, u nás stačí umět jediné slovo – Ostravar,“ přibližuje hlavní myšlenku manažerka značky Zuzana Cieciotková. Autorem kampaně jsou agentury Walker & Lambert a Proximo Passo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720