Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ostravar „vyučuje“ svět

Pivovar Ostravar z portfolia Staropramenu zahájil kampaň s názvem Nauč svět Ostravar. Hlavními hrdiny jsou sami Ostraváci a hokejoví fanoušci. „Příznivci naší značky budou návštěvníky učit, jak si v Ostravě správně objednat pivo. Zatímco v angličtině, finštině nebo dánštině se pivo řekne pokaždé jinak, u nás stačí umět jediné slovo – Ostravar,“ přibližuje hlavní myšlenku manažerka značky Zuzana Cieciotková. Autorem kampaně jsou agentury Walker & Lambert a Proximo Passo.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu