Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Omnicom vykázal pokles tržeb

Americký reklamní gigant Omnicom Group zaznamenal první pokles tržeb za čtyři roky. Globální tržby činily v prvním čtvrtletí 3,47 miliardy dolarů, což představuje meziroční pokles o 0,9 %. Jednotlivé agentury – OMD WorldwideBBDO – však vykázaly růst tržeb napříč všemi hlavními obchodními pilíři. Celkové výsledky negativně ovlivnil kurz dolaru a silná konkurence na zahraničních trzích. Tržby ze zahraničí se meziročně snížily o 7,3 %, což je v kontrastu s domácími tržbami v Severní Americe, které vzrostly o 4,6 %.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)