Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O2 natočilo spot ve Slovinsku

Herec a režisér Jiří Havelka se se štábem, produkcí SoftPillow a pod taktovkou režiséra Mathiase Hovgaarda vydal hledat hezké počasí pro natočení spotu pro novou kampaň O2 do Slovinska, ale i po České republice.

Všechny použité záběry jsou z ručních kamer, což umožňovalo zaznamenat i momenty, které nebyly v připraveném scénáři. Při natáčení štáb vyzkoušel různé techniky, nechyběla ani GoPro kamera. Záměru zachytit Jiřího Havelku v autentických situacích byla přizpůsobená i produkce celého spotu.

„Hned od začátku jsem byl překvapený, že se O2 rozhodlo pro tak netradiční způsob natáčení televizního spotu. Jsem zvyklý, že se většinou jeden záběr přetáčí stokrát stejně a studia jsou perfektně připravená. Takový živelný přístup režiséra i štábu byla dost příjemná změna, sedí mi to rozhodně víc. Díky tomu vznikají zajímavé záběry i situace, které by ve studiu nikoho nenapadly,“ říká Jiří Havelka.

Reklama
Know

Natáčení proběhlo v polovině dubna ve Slovinsku a pokračovalo v Praze. Ústředním tématem komunikace je opět téma objevování. „Chystané spoty tak budou navazovat na kontinuální kampaň s claimem Objevujte teď a tady, v rámci které chceme Čechům ukázat, jak mohou lépe a efektivněji využívat naše služby,“ popisuje Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace v O2. V duchu objevování se nesly i dvě předcházející kampaně, včetně té aktuální pojmenované Pravda o mobilech a tabletech.

Připravovaná kampaň se neobjeví pouze v televizi, tradičně ji doplní on-line a OOH. „Naší cílovou skupinou budou opět běžní uživatelé včetně těch, kteří si k moderním technologiím zatím nenašli cestu a mají z nich stále spíše obavy,“ popisuje Ondřej Křivka a dodává: „Snažíme se naše reklamy stále více stavět na emocích. I proto jsme se rozhodli do komunikace vnést Jirku Havelku jako konkrétní tvář, která mluví řečí našich zákazníků, je inspirativní, a přibližuje tak nejlepším možným způsobem naši konkrétní nabídku širší populaci.“


Objevujte teď a tady, tak se jmenuje kontinuální kampaň O2 využívající herce a režiséra Jiřího Havelku.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)