NG mění titulku

Měsíčník National Geographic Česko vydavatelství Astrosat Media pozměnil od nejnovějšího vydání svou podobu – dosavadní lesklou titulku nahradila titulka matná. Magazín se tak chce více přiblížit své mateřské anglické verzi. „Na českém trhu doposud platilo, že luxusní časopisy musí být lesklé, což se však pomalu mění. My se ale zkrátka jen vracíme ke kořenům,“ nechal se slyšet šéfredaktor Tomáš Tureček.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini