Nejlepší pověst má BMW

Brand republic

Německá automobilka BMW porazila dva známé americké giganty – společnost Walt Disney a Google – a stala se značkou s nejlepší pověstí na světě podle letošního žebříčku Global RepTrak 100, který sestavuje Reputation Institut. Do první desítky se dále probojovaly Daimler (třetí místo), Rolex (čtvrtý), Lego (páté) nebo Apple (osmý). Loni se BMW umístilo na třetím místě, první místo spolu sdílel Google a Walt Disney, který se letos propadl až na šesté místo. Na konci se umístily značky jako Bacardi (90.), GlaxoSmithKline (98.) nebo Anheuser-Busch In-Bev (100.).

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist