Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na Časopis roku má Burda recept

Jednoznačným vítězem soutěže Časopis roku 2014 se stal vydavatelský dům Burda, který si odnesl tři ceny – jednu pro měsíčník Marianne a dvě pro Marie Claire. Jako jediné vydavatelství tak získal víc ocenění.

Zatímco Marianne zvítězila v kategorii s prodaným nákladem 50 až 100 tisíc kusů, odnesla si Marie Claire cenu nejen za svou kategorii 15 až 25 tisíc kusů, ale i titul Hvězda roku. Porota ocenila úspěšný relaunch magazínu, díky kterému během loňského roku jeho čtenost vzrostla o 50 procent.

„Content is the king – bylo to tak před sto lety a je to tak i dnes,“ vysvětluje generální ředitelka Burdy Petra Fundová pro M&M.

Reklama
ČEZ

Recept, který jejímu vydavatelství přinesl úspěch, podle ní spočívá v dodržování tří pravidel: „Přinášet čtenářům překvapení, vyprávět příběh a přinášet emoce. Jestliže dokážete tohleto správně namixovat, musí to prostě fungovat.“

Důležitým faktorem ovšem bude i mezinárodní tým, který se podílí na výrobě Marie Claire a kvůli kterému se část poděkování na pódiu pražského SaSaZu musela překládat do angličtiny – italská publisherka Chiara Lucciová, belgický ředitel módy Eli van Poeyer nebo Angličan David Sheppard, kteří dávají časopisu o něco světovější ráz.

Mimo Burdu se další ocenění rozdělila rovnoměrně mezi ostatní přihlášená vydavatelství. V kategorii s prodejem nad 100 tisíc kusů zvítězil časopis TV Max od Bauer Media, v kategorii 25 až 50 tisíc měsíčník Food ze stáje Mladé fronty. Cenu v kategorii pod 15 tisíc kusů si odnesla Kondice od Astrosat Media. Objevem roku se stal podle očekávání měsíčník Reportér vydávaný ve vlastním vydavatelství a cenu za obálku roku získal Forbes s fotografií Pavla Tykače. (Více na str. 21

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)